EBOOK "101 historyjek negocjacyjnych." (warte 49zł) + Nagranie szkolenia "13 Błędów w Negocjacjach (warte 149zł)
towar niedostępny
Opis
Książeczka
"101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo." w pakiecie z nagraniem szkolenia "13 Twoich błędów w Negocjacjach"
W sam raz na plażę, urlop albo upominek dla znajomego, znajomej!
Tylko 60 stron. Malutka książeczka.
Jest takim aperitivo, przed innymi produkcjami. Albo - miłym dodatkiem.
Cena będzie jak na taką książeczkę przystało idealna - jak dwie kawy :) Tak, to nie żart :)
Dodatkowo: Ważne dla Twoich negocjacji nagranie szkolenia. Poznaj błędy, jakich warto unikać.
Zobacz unboxing wersji papierowej:
O AUTORZE:
Paweł Gołembiewski
- przedsiębiorca z 23-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmą zatrudniającą łącznie ponad 100 osób w czterech oddziałach w momentach dotychczasowego największego rozwoju;
- negocjator z 23-letnim doświadczeniem;
- Trener Reprezentacji Polski w Mistrzostwach Świata w Negocjacjach;
- wykładowca MBA Executive z Negocjacji w Biznesie;
- autor pierwszego i jedynego w Polsce kursu online negocjacji cen: Masterclass Negocjacji Cen;
- autor książki “Biblia Negocjacji - Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie Błędy Targowanie”, którą czytelnicy i recenzenci oceniają jako najlepszą książkę o negocjacjach polskiego autora. Na lubimyczytac.pl książka ma średnią ocenę 9/10
Inne ebooki z negocjacji autora znajdziesz tutaj.
FAQ - najczęściej zadawane pytania:
1. Czy wysyłasz książki papierowe za granicę? Nie mieszkam w Polsce.
Niestety nie. Książki wysyłam jedynie na adresy polskie. Być może rozwiązaniem będzie zamówienie do Twojej rodziny lub znajomych mieszkających w Polsce?
2. Mam firmę za granicą Polski. Czy otrzymam fakturę? Czy mogę kupić książkę w kwocie netto?
Nie. Sprzedaję wyłącznie firmom prowadzącym działalność w Polsce. Nie wystawiam faktur, ani rachunków dla firm zagranicznych.
3. Mam inne pytania. Jak mogę je zadać i czy otrzymam na nie odpowiedź?
Oczywiście! Napisz po prostu na adres biuro(at)negocjator.warszawa.pl i postaram się udzielić odpowiedzi możliwie najszybciej (chyba, że trafisz na okres urlopowy).